Polityka zwrotu

30-dniowa polityka zwrotu

Mamy nadzieję, że podoba Ci się to, co zamówiłeś, ale jeśli coś jest nie tak, daj nam znać.

Wymienimy Twój przedmiot na nowy lub zwrócimy Ci pieniądze. Możesz zwrócić swoje produkty w ciągu 30 dni od daty zakupu, aby uzyskać pełny zwrot ceny zakupu pomniejszonej o koszty wysyłki.

Oryginalne koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi, a Ty jesteś odpowiedzialny za prawidłowe zabezpieczenie towaru do transportu i odesłanie produktu do nas na własny koszt. Jeśli chcesz zwrócić listwy, zadzwoń do nas pod numer 794 139 100.

Zwracany produkt musi być nieużywany, w oryginalnym opakowaniu i przygotowany do zwrotu zgodnie z instrukcją Remex, aby uniknąć potencjalnych uszkodzeń podczas transportu. Remex Sp. z o.o. nie przyjmuje zwrotów po 30 dniach od zakupu. Zwroty lub wymiany nie są dozwolone w przypadku otwartych pudełek, zamówień specjalnych ( chyba że produkt jest wadliwy). Zwroty nie będą przyjmowane w przypadku pudełek uszkodzonych przez pogodę lub deszcz z powodu niewłaściwego przechowywania po wysyłce. Wszystkie zwroty wymagają oryginalnej faktury.

Jeśli masz pytania, skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta pod numerem 794 139 100 lub 32 216 48 16 albo napisz na adres info@remexpolska.com.

14- dniowa polityka zwrotu dla towarów z wyprzedaży

W przypadku towarów oferowanych w ramach wyprzedaży zakupionych na odległość (telefonicznie lub internetowo) czas na zwrot wynosi 14 dni. Po tym okresie zwroty nie będą przyjmowane. Pozostałe warunki i zasady zwrotu nie ulegają zmianie.

Instrukcja przygotowania przesyłki zwrotnej

Poniżej przedstawiono proces wysyłki zwrotnej w przypadku zwrotu zamówień paletowych. Transport palet odbywa się na koszt zwracającego towar.

Przed odebraniem palety przez firmę przewozową wymagamy zdjęcia palety, aby upewnić się, że nie ma uszkodzeń i że paleta jest prawidłowo przygotowana do transportu. Wszelkie palety uszkodzone w wyniku niewłaściwej obsługi lub oddziaływania środowiska, takiego jak deszcz lub śnieg, nie będą kwalifikować się do zwrotu.

Instrukcje pakowania przesyłek paletowych:

Zabezpiecz duże zamówienia (4 paczki lub więcej) paneli na palecie za pomocą taśmy do spinania, upewniając się, że wszystkie rogi materiałów są zabezpieczone narożnikami. Po zabezpieczeniu podłogi na palecie, podkład pod panele można położyć na panelach z taśmami i owinąć folią termokurczliwą, aby zapobiec wystąpieniu jakichkolwiek uszkodzeń. Każdy nieodebrany uszkodzony produkt, który zostanie zwrócony, zostanie odliczony od całkowitego zwrotu. Remex Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek koszty poniesione w związku z pakowaniem i zabezpieczeniem palety na czas transportu.

Zwracane pudełka podłogowe należy układać na palecie, starannie, równo i ostrożnie - nie wolno rzucać paczek, aby nie uszkodzić paneli w środku. Po ułożeniu w stos krawędzie pudełek należy przykryć zabezpieczającymi narożnikami. Zapobiega to przesuwaniu się i uszkadzaniu pudełek na krawędziach podłogi. Uszkodzenia powstałe podczas transportu zwrotnego nie będą akceptowane do zwrotu. Przyjmujemy z powrotem tylko nie otwarte pudełka z podłogą, które nie są uszkodzone.
Jeśli chcesz ubezpieczyć przesyłkę, Twoim obowiązkiem jest opłacenie ubezpieczenia.

Jeśli zwracasz podkład, umieść rolki na pudełkach paneli, które są zwracane, i starannie go zamocuj. Jeśli wysyłasz sam podkład, zapakuj go z powrotem w oryginalne pudełko i upewnij się, że jest dobrze zaklejone taśmą. Przyjmujemy tylko nieużywane, pełne rolki.

Zwroty listew muszą być odesłane w tej samej tubie kartonowej, w której zostały dostarczone. Pamiętaj, aby zabezpieczyć końce rury plastikowymi zaślepkami i bezpiecznie je zakleić na czas przewozu. Wszelkie nie zgłoszone uszkodzone produkty zostaną odliczone od całkowitego zwrotu kwoty za towar.

Zwrot towaru z dołączonym formularzem zwrotu należy kierować na adres:

Remex Sp. z o.o.

Torowa 27

43-150 Bieruń

Tel. 322164816

Po otrzymaniu zwrotu towaru i inspekcji przesyłki zwrócimy Ci pełną kwotę za nieuszkodzone i nieużywane towary. Zwrot nie dotyczy kosztu przesyłki.

UWAGA:

W przypadku Śląska i Małopolski, skontaktuj się z nami – być może będziemy mogli samodzielnie odebrać towar od Ciebie przy okazji trasy w daną okolicę. Pozwoli to uniknąć ewentualnego uszkodzenia towaru.

Instrukcje zwrotu małych przesyłek: listwy, podkłady i pojedyncze pudełka

Poniżej przedstawiono proces wysyłki zwrotnej w przypadku zwrotów małych zamówień, w tym listew, podkładów i małych pudełek. Zwroty małych zamówień organizowane są na koszt odsyłającego.

Małe zamówienia na podłogi (1-4 pudełka) muszą być dobrze opakowane folią bąbelkową i otoczone narożnikami zabezpieczającymi, aby ochronić paczki przed uszkodzeniem. Oznacz towar jako delikatny – nie można nim rzucać.
Małe zamówienia nie muszą być umieszczane na palecie.

Instrukcje pakowania małych przesyłek:

Jeśli wysyłasz sam podkład, zapakuj go z powrotem w oryginalne pudełko i upewnij się, że jest dobrze zabezpieczony taśmą. Przyjmujemy tylko nieużywane, pełne rolki.

Zwroty listew muszą być odesłane w tej samej tubie kartonowej, w której zostały dostarczone. Pamiętaj, aby zabezpieczyć końce rury plastikowymi zaślepkami i bezpiecznie zakleić je na czas transportu.

Elementy uszkodzone z powodu wysyłki nie zostaną zwrócone. Jeśli chcesz ubezpieczyć paczkę, Twoim obowiązkiem jest opłacenie ubezpieczenia.

W przypadku zwrotów pamiętaj, aby zapakować zwracane produkty z informacjami o zamówieniu i formularzem zwrotu towaru. Możesz wysyłać korzystając z firm kurierskich, np. Fedex, DHL, DPD, UPS, Kurier Impost.

Zwrot należy kierować na adres:

Remex Sp. z o.o.

Torowa 27

43-150 Bieruń

Tel. 322164816

Po otrzymaniu zwrotu towaru i inspekcji przesyłki zwrócimy Ci pełną kwotę za nieuszkodzone i nieużywane towary. Zwrot nie dotyczy kosztu przesyłki.

UWAGA:

W przypadku Śląska i Małopolski, skontaktuj się z nami – być może będziemy mogli samodzielnie odebrać towar od Ciebie przy okazji trasy w daną okolicę. Pozwoli to uniknąć ewentualnego uszkodzenia towaru.

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące zwrotu, zadzwoń do nas pod numer 794 139 100